första juli

Fredag, och konstigt nog känns det som en söndag.
har inte gjort ett ända skit idag, olivia va här för en liten stund sen och vi såg några avsnitt av sex&the city.
Sen blev vi uttråkade och hon va också tvungen o städa sitt rum, så nu har jag ingenting o göra.
tänkte vila idag o ta de lugnt med tanke på att jag har äckel ont i halsen (halsfuss ont).
och vi skulle ju ha tjej kväll imon med grillning och trevlig utgång med de bästa. och det vill jag ju inte missa,
så det blir en lugn fredag idag. funderar på att koppla in PS2 o spela lite TV spel haha.
kom på att jga inte visat hotellet vi ska bo på i turkiet
Det heter lägenheter ark och vi har tre vatten rutchkanor , perfekt för mig och olivia som e sååå barnsliga :D
och för detta fina hotell betalade vi bara 3320kr / person för 15dagar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0