torsdag

ännu en dag har gått utan att jag gjort ett skit..
sitter och väntar på att robin ska ringa så jag kan börja åka mot ekornahult o ställa bilen, o bli hämtad av bror.
sen väntas de en promenad med torres uppe vid axamo, med johan faktiskt, han ringde igår o frågade om vi skulle ta en promenad och trots att min magkänsla sa nej sa jag ja.
hur svårt ska de va att släppa en person ? jag förstår inte...
men som sagt så va de ett avslut utan att jag vet varför egentligen och vet inte om jag vill veta heller ?
men en sak vet jag och det är att jag inte har lika starka känslor kvar för honom med tanke på att jag var ledsen 10 min efter han sagt de sen dess har jag knappt tänkt på de.. och de e skönt, och jag vill inte ge mig in i de igen o bli sårad igen, därför måste jag vara stark idag och inte "falla" igen bara för vi ses som ja gjort så många gånger förr.
oj nu babblar ja på..
ska avsluta nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0