26 juni

samma sak en gång till att det blev ett litet uppehåll.
Men helgen har varit hur bra som helst, åkte ju ner till Kalmar till stugan med stephanie där pappa o hennes pappa redan befann sig i torsdags. och vi hade ett riktigt midsommar firande om man säger så där nere på fredagen.
och fick igång de gamla gubbarna och tanterna att dansa till sån musik vi lssnar på, vacker syn :D
vilket fall som helst så åkte vi hem igår kväll. jag gick till Johan och på kvällen och kollade på film o han va väl hemma runt 2 vet inte vad han hade gjort haha.
dock e de lite trång o sova i hans sova eftersom han inte köpt någon säng än, så man sover inte så gott två personer + en hund o den soffan. så somnade runt 4 halv 5 nån gång.
Och har inte gjort någonting mer än bekantat mig med Brors nya flickvän, mkt trevlig:D
Börjar få lite panik över att vara arbetslös och ja slutatade i Torsdags, hur ska det här sluta?
jag och stehpanie pratade om det igår, jag måste syssel sätta mig med något, hutta en ny hobby.
Och vi kom fram till att jag borde köpa mig en halv risig eller halv fin bil och renovera den, dock kan jag ingenting om bilar typ, men det är väl sånt man lär sig och jag känner ju folk som kan mkt om bilar som kan hjälpa.
jag tror jag skulle tycka det va kul och pilla lite i min ensamhet och så.
Behöver ju inte bli värsta dyra racer bilen men nåt fint iaf. det kommer säkert bli så,
ska prata lite med de kontakter jag har o så..
får se vad som händer idag, antingen träffa Olivia som kommer hem från Halmstad eller hitta på nått med Johan.
ska iaf äta kina mat för har fortfarande inte fått det, och jag ville ha de redan förra veckan :( haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0