alanya, sol, shopping

Skepp ohoj !
har varit en riktigt stekig dag idag, jag och torres gick till kålgården till olivia och matilda o stekte i solen.
dock brände jag mig lite på ryggen, men inget allvarligt haha.
Sen blev det en runda på stan för lite shopping då jag och Olivia bestämt oss för o boka en resa :D
sen blev det hem till och boka, och vips så är det en 15dagars semester till Alanya som står på schemat,
och ett plus i kanten är att Matilda och Oliver bokat resa dit sen innan just samma datum (24/8-7/9)
har typ resfeber alla redan hahaha. usch.
imon blir det en sväng till rocksjön för ytterligare lite stek i solen, måste ju bättra på brännan :D
nu ska ja o torres sova.
natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0