femtonde juni

jobb om 3 timmar, ångest!
det är inte så att man går till jobbet med ett leende på läpparna längre,
skönt att jag bara har idag + 4 dagar kvar. sen dyker väl nästa ångest upp arbetslös!
Nu är det nog spikat, det blir Kalmar med Stephanie över midsommar.
det ska va jätte  fint väder, om man tittar nu haha.
och det kommer bli så bra, det tror jag verkligen, god mat, god dricka och massa skojigheter.
Och jag har fortfarande inte fått mitt löshår, men jag har fått hem posten, men inget löshår, jag har fått mail om att dom skickade det igår kl 20.00 , borde det inte vara här då.
Om jag inte får det idag ska ja kräva mina frakt pengar tillbaka, betalade ju extra just för att jag skulle få det idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0