fjortonde juni

Skönt med en ledig dag idag, det behövdes verkligen.
sitter och tittar efter resor nu, om jag ar tur kan jag få med mig Stephanie.
skulle gärna åka över midsommar eftersom jag tycker att den är så överskttad här hemma i Sverige,
Och om vi inte kommer iväg då så blir det nog ner till Stephanies stuga i Kalmar och bara ha det chill hon och jag o våra pappor. haha.
är så sugen på att åka till Zakynthos, men det är inte precis ngr billiga resor dit, det billigaste e ju att åka till typ Turkiet och det lockar inte allt för mycket, men är desperat av sol värme bad och allt så de skulle duga. haha.
Djurgården vann förästen igår med 4-0 , hur underbart är inte det då?
kanske är det dags för en vändning nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0