längesen

Nu vart det längesen jag skrev här, har haft mycket att göra, fast i själva verket vet jag inte vad jag gjort ens. haha¨
Torsdag va de jobb som gällde, och efter jobbet va de film kväll med Hanna och Olivia, mys!
Fredagen va jag ledig, lämnade in Torres på Djursjukhuset för att dom skulle dra ut hans mjölk tänder, sen blev det till att umgås med min kära kusin, vi käkade lunch på A6, hon köpte en Iphone, så jag hjälpte henne med den, sen va kl halv 8 helt plötsligt, så då blev det till att åka till Olivia och grilla med Ebba, Hanna, Olivia och Annie, sen blev det film o mys på de.
Igår fyllde Torres 1 år, så då fick han extra gott godis, hihi. kl 3 började jobba, sen hade jag bestämt mig för o bara åka hem o sova typ, men så blev det inte, utan det blev raka vägen till Olivia för förfest, och det var mkt trevligt, sen skulle vi gå till twin men de ös regnade så vi hamnade på centrum istället. haha.
Och nu kom jag precis hem från Johan, o väntar på at Stephanie ska höra av sig för idag ska vi ha mys söndag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0