natt inlägg.

Kom hem för en liten stund sen från Stephanie. vi har haft riktigt mys kväll med läsk och godis o bra film..
ååh hon och andreas har verkligen kommit i ordning i lägenheten riktigt mysigt, riktigt hem trevligt, där kommer jag spendera många kvällar med bästis, hihi.
i vilket fall som helst var det skönt att gå hem, tur de inte regnade iaf, träffade Olivia lite snabbt med o tjötade, och vi får aldrig nog med det, hinner inte mer än hem innan vi HEYTELLAR, hhaha.
ni måste testa det, heytell - det är nog fan världens bästa app, vi har som beroende jag och olivia, hanna och isabelle börja nog med bli det. MEn jag och olivia heytellar hela dagarna typ hahaha. älskart.
nu ska ja ta o se en disney film för sova kan jag inte göra än är alldeles för pigg för det.
fick ju höra världens bäst agrej igår natt med, så är alldeles varm och lcklig inombords och när jag är det vill jag och kan jag inte sova konstigt nog haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0