tionde juni tvåtusenelva.

God kväll får jag väl säga idag.
Har haft fyllt upp precis hela dagen idag..
Min kära kusin tog studenten idag, nu har även han växt upp och blivit stor. Han va så fin :D
dock kunde jag bara vara med på själva utspringet då jag var tvngen att åka till jobbet direkt efter :(
Fick verkligen ont i magen av att se alla studenter, vill bara spola tillbaka tiden då jag tog studenten, det var en sån lycka som det inte går att sätta ord på.. dock klagade man mycket på vädret då fast det var ju ingenting mot hurdant väder dom hade idag, regnat konstant hela dagen! fast tror dom skiter i det. "för dom har tagit studenten...lala"

Imorgon blir det jobb mellan 9-15 och sedan hem o städa, hoppas jag hinner med a6 snabbt med, sen ut till pappa hämta alkoholen och sedan är det klass fest, ja för det är ju faktiskt exakt 1 årsen vi tog studenten imorgon, måste ju firas på nått sätt haha...
GRATTIS SIMON!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0